Jancsi går til Danmark 2.0

Másodjára töltök fél évet Dániában. Itt megtudod, mi minden történik velem, merre jártam, miket gondoltam.

HTML

2009. november 16. hétfő. Az első leadás

2009.11.23. 13:47 jantschee

A reggelt egy elalvással indítottam, végül nem lett belőle gond, mert amúgy sem fix időpontra mentem, csak épp megtoldottam még az éjszakát egy kicsit. Déltől Antoanetával a rajzokat „nyomtattuk” PDF-formába a leadáshoz. Mikor ezzel megvoltunk, jöhetett a szöveg összerakása. Na, ez volt a nagyobb falat, tanulság is van belőle. Ha együtt dolgozom valakivel, és elvállalom (rám marad) az összeállítást, formázatlan szöveget kérjek! Irrrtózom azoktól a megoldásoktól, amikor szóközzel löködjük középre/kétcentivelbeljebb/tizenötsorralodébb a bekezdés elejét. Minek…? És, a sokkal fontosabb tanulság: ne kezdjek olyanokkal, akik így dolgoznak: megírta a saját részéhez a mesét bolgárul. Eddig még rendben lenne, de utána a google fordítót használta, hogy angol legyen benne… Hát, az eredmény meglehetősen gyászos angolságú szöveg lett, de igaz, nagyrészt érthető. Kisrészt meg értelmetlen mondatokkal… Hát, csiszoltam egy darabig, aztán mentem egy kicsit dolgozni, hogy legyen valami változatosság, aztán énekelni, mert azt nem akartam kihagyni. Az eredeti terv az volt, hogy nem megyek haza, amíg nincs kész minden, de persze az éhség közbeszólt. A beadás végül éjfél után 10 perccel történt, de még nem volt panasz, lassan el is bírálják… :)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://horsens.blog.hu/api/trackback/id/tr241546112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása