Jancsi går til Danmark 2.0

Másodjára töltök fél évet Dániában. Itt megtudod, mi minden történik velem, merre jártam, miket gondoltam.

HTML

2009. november 18. szerda. De mit csináltam én aznap?

2009.11.24. 01:25 jantschee

Na, ezt kérdeztem magamtól, és hosszasan gondolkodtam rajta, mielőtt most íráshoz fogtam volna, mivel nem rémlett a szerda… Aztán szépen lassan megjött néhány emlék… Például, hogy délben találkoztunk az Urban Planning csapattal, hogy a projektet fabrikáljuk. Voltam dolgozni is, aztán estefelé Norbihoz is átmentem. Hozta a szokásos formáját, épp akadt egy kis leves, amivel megkínált, bár nem ezért mentem. A fülhallgatóm jobb füle betegeskedett már legalább egy hete, kontakthibás volt, aztán megcsináltuk (leginkább ő), mivel nála van forrasztópáka. Este itthon még jó nagy telefonozást csaptam, aztán kidőltem, hadd jöjjön a csütörtök…
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://horsens.blog.hu/api/trackback/id/tr111547940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása