Jancsi går til Danmark 2.0

Másodjára töltök fél évet Dániában. Itt megtudod, mi minden történik velem, merre jártam, miket gondoltam.

HTML

2009. november 20. péntek. Gombás vacsora

2009.11.26. 23:26 jantschee

Reggel egy elég érdekes előadás volt a közúti zajról és a csökkentés lehetőségeiről, bár ez már a 2. rész volt, az első részt hétfőn kihagytam a leadás miatt. Így a számításos résznél kicsit bután néztem, de megnyugtatott, hogy akik voltak hétfőn, ők is ugyanúgy néztek. Az Urban planning beadása 4-kor volt, én háromig ott voltam a három (hárem)hölggyel :) (Bár azért nem ilyen háremet választanék…) Utólag elmesélték, 4 előtt 20 másodperccel töltötték fel az anyagot, majdnem bezárult előttük az ajtó. Utána Dávid vitt el bevásárolni, üveget visszaváltani és a lemerült készleteket fel kellett tölteni, és jobb nem gyalog cipelni a súlyos rakományt. Szép pénzt ott is hagytam a boltban, igaz, sok mindent vettem is. Még szerencsém is volt, ugyanis pont 5 korona maradt a pénztárcámban, különben szégyenszemre valamit vihettem volna vissza a polcra… Otthon aztán gyors zuhany és készülődés jött, mivel Erikához voltam hivatalos vacsorára. Négyünknek főzött (aztán összesütött) spagetti-szerűséget, finom is volt, csak ne lett volna benne gomba. De hősiesen megettem, szó nélkül, és csak 3 órával később meséltem el, hogy amúgy nem szeretem a gombát… Jóllakottan és álmosan átmentünk Norbiékhoz, ahol szintén voltak páran; de nem volt nagy élet. Végül éjfél körül csak rávettük magunkat, hogy lemenjünk a School barba, ahol egész sokan voltak. Éjfél után pár perccel felköszöntöttük a születésnapos Zsoltot, egészen meglepődött. Aztán még Erika lengyel lakótársa is ott volt, ő berángatott minket táncolni is kicsit. Mivel fáradtak voltunk, nem maradtunk sokáig, de jó volt, megérte elmenni. Utána már csak gyorsan haza kellett biciklizni…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://horsens.blog.hu/api/trackback/id/tr551555270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása