Jancsi går til Danmark 2.0

Másodjára töltök fél évet Dániában. Itt megtudod, mi minden történik velem, merre jártam, miket gondoltam.

HTML

2010. január 11. hétfő. Visszatérés Horsensbe

2010.01.15. 06:00 jantschee

Riogattak hókatasztrófával, lezárt autópályahidakkal, beállt utakkal is… Mi meg mentünk vasárnap déltől, bele az éjszakába, bele a havas Németországba… Nem álltunk meg a behavazott Türingiai-erdő mélyén, inkább követtük a hóekéket, volt, hogy negyvennel. Azért a többi szakaszon jó tempóban tudtunk haladni, de megint bebizonyosodott: a tél nem kedvez a hosszú távú autózásnak. Mégis szintidő alatt tettük meg a Győr-Horsens távot, nem úgy, mint hazafelé.
Reggel negyed hétkor tettek ki a csomagokkal a ház előtt, elég fáradtnak éreztem magam. Az utolsó szakasz mindig kritikus, itt már nem vezettem, de aludni sem tudtam, meg már ülni sem nagyon, a fáradtságtól. A szobám ajtajánál ért a meglepetés: nem megy a zárba a kulcsom. Amindenségit. Tüzetesebb megnézés: az összes ajtón kicserélték a kilincset és a zárat. Hogyaza… Mit kezdek én kilencig, amikor az egyetemen beindul az ügyintézés? Én aludni AKAROK! Úgyis volt még egy forduló csomag a lépcső alján, így mentő ötletként jött a postaláda, hátha van benne valami tájékoztató, mégis honnan kerítsek kulcsot.
Ennél jobb is volt a postaládámban: az új kulcsom! Így aztán hétkor már a jól megérdemelt alvásomat vehettem át, a jó puha kollégiumi ágyban sajgott a hátam…
Röpke hat órával később magamtól ébredtem, pedig igazán semmi okom nem volt rá, ezt a napot úgyis az utazás kipihenésére szántam. Az ébredés után eltartott néhány óráig, míg honvággyal vegyített rosszkedvet legyőztem, kipakoltam, elmentem vásárolni, meg estére megbeszéltem egy találkozást. Elvittem Erikának az otthonról rendelt dolgait, megtoldva egy piros pöttyössel, aminek legalább akkora sikere volt, mint a többinek együttvéve :)
Persze az önzést jól rejtegetve úgy tettem, mintha csináltam volna neki császármorzsát – de mivel már korábban elszóltam magam neki, átlátott a szitán: azért is csináltam, mert egy én akartam olyat enni, csak egyedül nem érdemes nekifogni… Még jó darabig elteáztunk meg beszélgettünk, az otthonról hozott merevlemezt is beüzemeltük. Mutatott koppenhágai képeket, na meg begyűjtöttem a legfrissebb pletykákat, amiből nem sok volt :(
Meg persze neki is elmondtam, de jó is volt otthon…
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://horsens.blog.hu/api/trackback/id/tr631673635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása