Jancsi går til Danmark 2.0

Másodjára töltök fél évet Dániában. Itt megtudod, mi minden történik velem, merre jártam, miket gondoltam.

HTML

Mi ez itt, kérem?

2009.09.09. 17:13 jantschee

Sokan tették fel nekem a kérdést a közelmúltban, hogyan kerültem én újból Dániába. Leginkább hirtelen. A lehetőség a múlt félévben született, amikor hívtak, hogy menjek el egy félévre, szakmai gyakorlatra. Ahogy röpködtek az e-mailek oda és vissza, úgy sült ki, hogy kellene még egy szemesztert egyetemre is járnom itt, hogy mehessek gyakorlatozni; de ahogy telt a nyár, én úgy tettem le lassan arról, hogy lesz ebből bármi is. Hétfő este óta újból Horsensben vagyok. Múlt pénteken reggel kellett dönteni: megyek-e egy évre, félévet tanulni, félévet gyakorlatozni? A lehetőség nagy, és mivel adódott, úgy éreztem (és ezzel nem voltam egyedül), hogy ezt ki kell használni.
Hirtelen összepakolás, villámgyors búcsúzás történt. Nem is tudtam mindenkivel találkozni, akivel szerettem volna, de majd megyek haza, lehet, nem is olyan sokára! Addig pedig olvassátok a blogot (megpróbálom szorgalmasabban írni, nemsokára fotók is lesznek), kommenteljetek, írjatok e-mailt!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://horsens.blog.hu/api/trackback/id/tr221371357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása