Jancsi går til Danmark 2.0

Másodjára töltök fél évet Dániában. Itt megtudod, mi minden történik velem, merre jártam, miket gondoltam.

HTML

2009. szeptember 28. hétfő. Egy elfoglalt nap

2009.09.29. 12:50 jantschee

8 óra után nem sokkal már az egyetemen voltam. Nem esett jól, de mégsem lehet kihagyni a reggeli órát. A saját projektünkön kellett dolgozni, de legalább elkezdtünk haladni vele, az is valami. A következő két órát a GIS-program újratelepítésével és Zuzanának a Novapoint telepítésével töltöttem. Közben odajött Bálint is, így vele ebédeltem. Kora délután a francia-lengyel-spanyol vegyes válogatott csapattal próbáltuk a vasutas dolgokat kibogozni, elég nehezen indult, és messze nem biztos, hogy jó, amire jutottunk. De legalább az is haladt egy kicsit, legalább hozzányúltunk. Fél négyig tartott mindez, addigra jól elfáradtam, de végül rávettem magam, hogy lemenjek a laborba dolgozni is. Két órát tettem-vettem, nyomtattam, rendezkedtem, lamináltam. Szokatlan még, de nem rossz érzés, hogy fizetnek is majd ezért :)
Hazatérve írtam a hétvégi bejegyzést, aztán lementem a konyhába. Konstantina, a görög lakótárs tartott egy darabig szóval, aztán sütni kezdtem. Amíg a sütő dolgozott, telefonáltam, aztán visszamentem enni. Este még küzdöttem a GIS-sel, de megint megfagyott, nem hatotta meg az újratelepítés, így végül hagytam, majd az egyetemi gépek egyikén megcsinálom. Végül még Borival telefonoztam egy „rövidet”. Aztán jött a sötét és hűvös éjszaka, már kénytelen voltam feltekerni a radiátort. Ha kánikulát nem is csinált, azért 1 fokkal megemelte a hőmérsékletet…
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://horsens.blog.hu/api/trackback/id/tr661415278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása