Jancsi går til Danmark 2.0

Másodjára töltök fél évet Dániában. Itt megtudod, mi minden történik velem, merre jártam, miket gondoltam.

HTML

2009. december 7. hétfő. Monoton menet

2009.12.10. 00:02 jantschee

Ez nem lesz hosszú bejegyzés, mivel erősen hasonlított a napom az előző háromra… Felkelés, reggeli, egyetem. Ott aztán először egy óra pakolás a laborban, aztán találkozó Nielssel, Zuzanával. Aztán ebéd helyett egy szendvics, és folytattuk a rajzolást. Délután újból irány a labor, addigra az okosok kihomokozták magukat, rám maradt viszont a minták visszahordása a raktárba. Egy óra alatt megvolt, az asztalt is szép fényesre töröltem. Hazamentem, aztán gyorsan eszméltem, hogy nincs kenyér, menni kell még boltba; így aztán még lementem a Bilkába egy gyors vásárlásra. Persze onnan szinte soha nem térek haza sajt nélkül sem :)
Meg volt szerencsém felfedezni a dán divat legújabb fejleményét: a papucsot. Egy fiatal, fényes (bőr?)nadrághoz tartozó lábon lettem figyelmes a furcsán passzoló zuhanypapucsra. A hirtelen meglepetés után elkezdtem nézni, és erre csak jött még 4-5 papucsos ember. Ja, és közben kint 5 fok és szitáló eső van!
 

Este sikerült Sárival és Danival is beszélni, mindkettőjükről nagyon régen hallottam, és jó volt újra hallani róluk; remélem, nemsokára találkozunk is…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://horsens.blog.hu/api/trackback/id/tr531587294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása