Jancsi går til Danmark 2.0

Másodjára töltök fél évet Dániában. Itt megtudod, mi minden történik velem, merre jártam, miket gondoltam.

HTML

2009. szeptember 26-27. Egy rövid hétvége

2009.09.29. 12:19 jantschee

Kivételesen egy poszt szól a hétvégéről, mivel nem sok eseményről tudok beszámolni. Szombaton a hosszú alvás, és utána az álomittasság elhessegetése elvitte az idő egy részét. Az ablakon kinézve szívesen aludtam volna még tovább is, de nem ment, fel kellett kelni. Így aztán, hogy ne az egész napomat a billentyűk és pixelek társaságában töltsem, olvastam délután, papíron, könyvet. Régen történt ilyen, sajnos. Remélem, majd több időt szakítok erre ezentúl. Az idő annyira ronda volt, hogy, még a konyhában sem volt senki… Az este is ilyen csöndesen ment el, olvasás-filmnézés – még este beszéltem Bálinttal, aki elindult a K-blokkba pizsamapartira. Ha nem lett volna ilyen fáradt-csöndes-pihenős nap, talán elmentem volna, de végül ez kimaradt. Inkább lefeküdtem viszonylag korán, mert vasárnap kirándulni akartam. Valaki szervezett egy túrát Endelave szigetre, nem messze délre Horsenstől, amihez fél 8-kor kellett kelni. Fel is keltem, de a majdnem-torokfájást és a majdnem-hőemelkedést érezve inkább reggeli után visszafeküdtem, és aludtam még egy nagyot! Mondhatjátok, hogy hipochonder vagyok, de egészségesen soha nem tudok visszaaludni reggel. Délben elkezdtem végre a hasznos tevékenységeket is, így kora estére nagyjából átolvastam a GISt, megcsinálni nem sikerült, mert lefagyott, még mindig. A nagy projekthez is hozzáfogtam végre, elkezdtem valamit írni, máshogy nem lesz belőle semmi. Még a Szökés utolsó 2 epizódja is belefért a napba, így már csak a 1,5 órás levezető rész van hátra. Voltam vásárolni is, vettem magyar TV paprikát, úgy megörültem, mikor megláttam a boltban.
Este néhány telefon történt, beszereztem az otthoni híreket, amit nem a sajtóból tudok meg. Így indultam neki a hétfőnek.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://horsens.blog.hu/api/trackback/id/tr951415284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása