Jancsi går til Danmark 2.0

Másodjára töltök fél évet Dániában. Itt megtudod, mi minden történik velem, merre jártam, miket gondoltam.

HTML

2009. november 15. vasárnap. Víziszörnyleves

2009.11.20. 02:00 jantschee

Déltájban sikerült felkelni, egy alapos reggelivel indítottam a napot, hogy kitartson estig, amikorra a többieket hívtam vacsorázni. Nagyjából egész nap az Autocad-böngészéssel telt, mert keresztmetszeteket gyártottam a hétfői leadáshoz. Délután el is készült a háromból kettő, az egyiket ide is teszem, hátha tetszik :)


Kattints a nagyításért!

Aztán még gyorsan el kellett mennem boltba néhány alkatrészért az esti főzéshez. Visszaérve még rajzoltam kicsit, aztán jött Erika, az önkéntes segédem, így nekiláttunk a főzéshez. Hamar kész lett, és már azon gondolkodtunk, hogy megesszük az összes levest, amikor végre a többiek is megérkeztek. Vagy udvariasak voltak, vagy éhesek, de egy fél merőkanál híján az egész adag elfogyott, aztán még a sütinek, amit Krisztiék sütöttek, annak is nagy sikere volt. Jól el is üldögéltünk, aztán amikor már ülni is nehéz volt a jóllakottságtól, akkor elmosogattam, aztán tíz után asztalt is bontottunk. Keddre beterveztünk egy közös uszodázást, aztán elmentek, én meg rajzoltam tovább. Akkor hagytam abba, amikor jött a menetrend szerinti „agyhalál”, ami után már semmi nem megy tovább, legfeljebb a táncolás és egyéb könnyed dolgok, mint például az alvás…
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://horsens.blog.hu/api/trackback/id/tr831538550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása